მომხმარებლების როლი მედია ლანდშაფტ განვითარებაში
სატელევიზიო არხების მზარდი რაოდენობის გამო, ონლაინ დაწყებული ვიდეო მოთხოვნით დამთავრებული, სოციალურ მედიამდე, აუდიტორია სულ უფრო ფრაგმენტირებული ხდება. მოწყობილობების მზარდი რაოდენობა, რომლებიც იბრძვიან ჩვენი ყურადღებისთვის, ამცირებს ინდივიდუალურ წვდომას და ბრენდის შეტყობინებების ეფექტურობას. OOH რჩება ძირითად საშუალებად, რომელიც აკრავს აუდიტორიას მათ ყოველდღიურ გარემოში. მას შეუძლია მიაღწიოს მოსახლეობამდე, ვიდრე ისინი ახლოს მივლენ შესაძენ პროდუქტან, და როდესაც ისინი უფრო ახლოს არიან და ნაკლებ გავლენახს ახდენს სხვა სატელევიზიო და სერვის მეთოდები
დახვეწილი გარე რეკლამის OOH აუდიტორიის საზომი სისტემები მთელს მსოფლიოში, როგორიცაა Route დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებულ სამეფოში, მუდმივად აჩვენებენ, თუ როგორ ემთხვევა მომხმარებლების მიერ სახლის გარეთ რეკლამირების დრო, რომელიც მჭიდროდ ემთხვევა ტელევიზორს და უფრო მეტს, ვიდრე სხვა ძირითადი მედია
.
ბრიტანული ნომერ პირველი სარეკლამო კომპანია JCDecaux კვლევა აჩვენებს რომ გარე რეკლამები უზრუნველყოფს უფრო მაღალ პროცენტს, ვიდრე სხვა ძირითადი მედია.