გარე რეკლამა. განმარტება

გარე რეკლამა (OOH)  მოიცავს სხვადასხვა ტექნოლოგიებს, ბანერებს, ციფრულ,  სტატიკურ პანელებს და TV მონიტორებს რომლებიც ახდენენ  რეკლამას ყველა ურბანულ გარე გარემოში, უწყვეტი ინოვაცია მედიაში საშუალებას იძლევა, რომ გარე რეკლამებმა მეტად დააკმაყოფილოს მოსახლეობის ფართო სპექტრი და ბიზნესები უკეთესი შედეგის მისაღწევად

  უკვე დამკვიდრებული სწრაფი სამაუწყებლო გაშუქების სიძლიერის გარდა, ინოვაციური და ახალი ტექნიკური თუ პროგრამული მედიის მზარდმა შეღწევამ გარე სივრცეებში განაპირობა, ბიზნესებისათვის მომხმარებლებზე უფრო მჭიდროდ მიზანმიმართული შეტყობინებების შეთავაზების შესაძლებლობა.

გარე სარეკლამო საშუალებები როგორც მას ბრიტანეთში უწოდებენ ,,ქუჩის ავეჯი“

ავტობუსებიდან  დაწყებული სავაჭრო ცენტრებამდე, ქუჩის ავეჯი და გზისპირა რეკლამა სწრაფად აღწევს მთელი ქალაქის მოსახლეობამდე და ეხმარება არჩევანის გაკეთებაში მაშინაც კი როდესაც არ სარგებლობს სხვადასხვა სოც ქსელებით თუ TV საინფორმაციო საშუალებებით

Play Video

მომხმარებლების როლი მედია ლანდშაფტ განვითარებაში

სატელევიზიო არხების მზარდი რაოდენობის გამო, ონლაინ დაწყებული ვიდეო მოთხოვნით დამთავრებული, სოციალურ მედიამდე, აუდიტორია სულ უფრო ფრაგმენტირებული ხდება. მოწყობილობების მზარდი რაოდენობა, რომლებიც იბრძვიან ჩვენი ყურადღებისთვის, ამცირებს ინდივიდუალურ წვდომას და ბრენდის შეტყობინებების ეფექტურობას. OOH რჩება ძირითად საშუალებად, რომელიც აკრავს აუდიტორიას მათ ყოველდღიურ გარემოში. მას შეუძლია მიაღწიოს მოსახლეობამდე, ვიდრე ისინი ახლოს მივლენ შესაძენ პროდუქტან, და როდესაც ისინი უფრო ახლოს არიან და ნაკლებ გავლენახს ახდენს სხვა სატელევიზიო და სერვის მეთოდები

დახვეწილი გარე რეკლამის OOH აუდიტორიის საზომი სისტემები მთელს მსოფლიოში, როგორიცაა Route დიდი ბრიტანეთის გაერთიანებულ სამეფოში, მუდმივად აჩვენებენ, თუ როგორ ემთხვევა მომხმარებლების მიერ სახლის გარეთ რეკლამირების დრო, რომელიც მჭიდროდ ემთხვევა ტელევიზორს და უფრო მეტს, ვიდრე სხვა ძირითადი მედია

.

ბრიტანული ნომერ პირველი სარეკლამო კომპანია JCDecaux კვლევა აჩვენებს რომ გარე რეკლამები უზრუნველყოფს უფრო მაღალ პროცენტს, ვიდრე სხვა ძირითადი მედია.